سفری از خویش به پیش

این وب فقط برای آگاهی دادن به جوون هاست

سفری از خویش به پیش

این وب فقط برای آگاهی دادن به جوون هاست

مقدمه

 

سلام دوستان

خسته نباشید

امیدوارم حالتون خوب باشه....منکه حالم خیلی بد ِ

فکرم خرابه...خیلی خراب

 

دلم میسوزد از باغی که میسوزد

 

 

لابد میپرسید چی شده...میگم

متاسفانه هممون اینقدر درگیر روزمرگیها شدیم که

صدای شکستن هموطن هامون رو نمیشنویم

 

من از این نشنیدن بیزارم

 

هههء ما آدما کوچیک یا بزرگ پیر یا جوون اینقدر مسائل و

مشکلات تو زندگی هامون داریم که دیگه وقتی واسه همدیگه نداریم....این واقعا بد ِ

میخوام از پیلهء همیشگی خودم رها بشم و درد جوون هایی مثل خودمون رو بگم

هرچند که گوش همهء جوونا پر از حرف های قشنگه ولی

من میخوام اینبار قشنگ حرف نزنم

میخوام یک بار هم شده تلخ ِ تلخ حرف بزنم

امیدوارم یه روزی برسه که همین تلخ گفتن ها باعث بشه

 قدر شیرینی زندگی و سلامتی رو بدونیم

میخوام از جوون هایی بگم که مثل منو تو پر بودن از شور و شعور

میخوام از جوونایی بگم که آرزوهای بزرگی داشتن و دل هایی بزرگتر

میخوام از درد اونایی بگم که از زیاد دونستن و درک بعضی تلخی ها و بدی ها

خودشون رو زدن به ندونستن

میخوام از جوونایی بگم که شاید اگه یکی بود که بهشون عشق میداد

اینجوری تو منجلاب غرق نمیشدن

دوستان من دیشب برنامهء آقای داریوش اقبالی رو دیدم

 

 < برنامهء آیینه >

 

نمیدونم بگم کاش نمیدیدم یا بگم خوب شد که دیدم؟

چون چیزهایی دیدم که واقعا از تحملم خارج بود

جوون هایی رو دیدم که هیچی از ما کم نداشتن و شاید تنها گناهشون محیط ناسالمی بوده

 که تویه اون بزرگ شدن و مثل یه پیچک تکیه به دیواری دادن که سست و تو خالیه

جوون هایی که هم زیبا هم زشت هم خوب هم بد بودن ولی همه با یک درد میسوختن

 

درد ِ بزرگ ِ اعتیاد

 

نمیخوام شعار بدم و بگم اونا اگه اراده داشتن معتاد نمیشدن...نه نمیخوام اینا رو بگم

من میخوام بگم اونا شاید اگه حداقل ها رو از یک زندگی داشتن رو به جادوی ِ افیون نمی آوردن

 

یا شاید اگه تویه زندگیشون کمی بی خیال بودن و زشتی ها رو نمیدیدن

 رو به چیزی نمی آوردن که آرومشون کنه 

و یا شاید اگه کمی آگاهی داشتن که مواد مخدر چیه و چه به روزشون میاره

رو به سمت اعتیاد نمی آوردن

به نظر من اگه هر آدمی بدونه کراک چیه هروئین چیه یا کوکایین و

 هزار زهرمار دیگه چیه و چه جوری ذره ذره میکشتش هیچ وقت

 

 به این مرگ تدریجی فجیع تن نمیده

 

<<<>>>

 

تصمیم دارم از این به بعد در کنار بقیهء مطالبی که براتون میزارم

 یک بخشی رو هم اختصاص بدم به این مسئله

 

به اعتیاد

 

به امید روزی که همهء جوونا همهء آدما برن به سمت سلامتی و پاکی

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 17:16 http://www.wall.blogsky.com

سلام
نوشته ی زیبایی بود...نمی دونی چرا همه می خوان پا بگیرن به دیوار پناه می برن...دیوار به کی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد