سفری از خویش به پیش

این وب فقط برای آگاهی دادن به جوون هاست

سفری از خویش به پیش

این وب فقط برای آگاهی دادن به جوون هاست

کراک

آخرین تحقیقات در مورد کراک 


انهدام سیستم شبه افیونی و سیستم ایمنی بدن

بارزترین تخریب و آسیب مصرف مواد مخدر در برهم زدن تعادل فیزیولو‍‍‍‍‍ژی جسم ، از کار انداختن سیستم تولید کننده مواد شبه افیونی و مخدرهای طبیعی بدن می باشد. این تخریب منحصر به مواد مخدرکه فراورده های گیاه خشخاش محسوب می شوند ( تریاک ، شیره تریاک و هرویین ) نیست ، بلکه کلیه مواد مخدر از هر نوعی را در بر می گیرد . خانواده کانابیس شامل حشیش ، بنگ ، گرس ، ماری جوانا ، چرس و غیره ؛ مخدرهای شیمیایی مانند ال اس دی ، آیس ، شیشه یا کریستال ، اکستازی ، کرک ، قرص های روان گردان ، شامل کلیه آرامبخش ها ، ضد افسردگی ها ، خواب آورها ، ضد درد های مخدر و غیر مخدر و حتی الکل ، مستقیماً بر روی سیستم تولید کننده مواد شبه افیونی و مخدرهای طبیعی اثر می گذارد . سیستم تولید کننده مواد شبه افیونی جسم ، طیف وسیعی از واسطه های شیمیایی را تولید می کند که به مراتب قوی تر از قوی ترین مواد مخدر می باشند نظیر دینورفین که 200 برابر مرفین ، اندورفین 70 تا 80 برابر و اپیورفین موجود در بذاق دهان 6 برابر مرفین خالص ، قدرت تخدیر و تسکین دارند.
در این میان ، کرک از نقطه نظر تخریب سیستم های درونی ، یکی از مخرب ترین مواد مخدر شناخته می شود چرا که پس از گذشت سه یا چهار  سال از ظهور این ماده مخرب و ویرانگر ، اثرات و تخریب های آن بر روی مصرف کنندگان آن حکایت از قدرت تخریب وحشتناکی می کند که تا کنون بی سابقه بوده است. عفونت های شدید در اکثر بخش های بدن نظیر ریه ، سیستم گوارش ، دستگاه تناسلی ، عفونت های پوستی ، از جمله این تخریب ها می باشد.
بررسی این موضوع که به چه علت کرک چنین عوارضی از خود به جای می گذارد ، مدت ها در دستور کار گروه تحقیقات کنگره 60 بوده و هست . نتایج این بررسی ها نشان می دهد کرک یک ماده اسیدی قوی می باشد و به دلیل بالا بودن میزان اسید آن ، که قطعاً برای بالا بردن قدرت نشئگی و سریع الاثر بودن در ساخت آن به کار رفته است ، چنین تخریبی از خود به جای می گذارد.
از آنجایی که هرویین به عنوان ماده اولیه و پایه در ساخت کرک مورد استفاده قرار می گیرد و خود یک ماده اسیدی قدرتمند می باشد و در تهیه کرک اسیدهایی  همچون آمونیاک و اسیدهای دست ساز دیگر و قرص های روان گردان  ، معجون مخرب و ویرانگری را به وجود آورده است که دیگر نمی توان نام ماده مخدر به آن اطلاق کرد و بهتر است در یک کلمه آن را ماده مخرب نامید.
تحقیقات کنگره 60 نشان می دهد آن چه که کرک را از بقیه مواد مخدر متمایز می کند این است که این ماده علاوه بر انهدام سیستم تولید کننده مواد شبه افیونی و مخدرهای طبیعی بدن ، روی سیستم ایمنی و دفاعی جسم نیز اثر گذاشته و آن را به شدت تضعیف می کند. اختلال در ساختار خونی ، اثر گذاری بر روی پلاکت های خون و تضعیف گلبول های سفید از جمله این تخریب ها می باشد.
بسیار شنیده می شود که در بدن مصرف کنندگان کرک ، کرم مشاهده شده است و یا اینکه عضلات بدن آنها در فعالیت های شدید از هم جدا می شود ، که به اثبات نرسیده  است. اما در مصرف کنندگانی که کرک را به صورت تزریق استفاده می کنند عفونت های بسیار شدید مشاهده شده است.




ترکیبات کرک :

به نظر می رسد ترکیباتی که در ساخت ماده کرک مورد استفاده قرار می گیرد از فرمول ثابتی برخوردار نیست و سازندگان آن از مواد گوناگونی استفاده می کنند . هرویین به عنوان ماده اولیه و پایه در تمامی آن ها وجود دارد . در فضایی که کرک مصرف شده باشد تلخی خاصی را می توان در تنفس آن هوا احساس کرد که نشان دهنده وجود هرویین است. بعضی از مصرف کنندگان کرک می گویند تا مدتی پیش در هنگام مصرف کرک بوی ترشی خاصی که ممکن است ناشی از وجود آمونیاک بوده ، احساس می شده است. بعضی دیگر می گویند اخیراً از ترکیبات اسیدی قوی که در ساخت پاک کننده های مجاری فاضلاب مانند ( چنته ) به کار می رود ، در تهیه کرک نیز استفاده می شود ، عده ای دیگر معتقدند در ساخت کرک از ترکیبات توهم زای مت آمفتامین نیز استفاده می شود. به هرحال هرچه باشد در ساخت این ماده از هرویین و مواد اسیدی و داروهای روان گردان به میزان زیاد استفاده می شود. لازم به ذکر است که کرک تولید شده در آمریکای لاتین و جنوبی از ترکیب کوکایین به عنوان ماده اصلی و مواد دیگر ساخته می شود.

درمان قطعی اعتیاد به کرک :

کنگره 60 معتقد است اعتیاد به کرک با وجود تخریب های زیاد آن به طور کامل قابل درمان است و تاکنون تعداد زیادی از مصرف کنندگان کرک توانسته اند در کنگره 60 اعتیاد خود را به کرک درمان کنند و مدت رهایی آن ها بعضاً بالای یک سال است و حتی به درجه کمک راهنمایی و استادی نیز رسیده اند. کنگره 60 معتقد است بهترین دارو برای درمان اعتیاد به کرک ، تریاک است. آحاد مردم با شنیدن واژه تریاک اولین چیزی که در ذهن آن ها تداعی می شود این است که تریاک یک ماده مخدر و ویرانگر است . بله این یک روی سکه است . تریاک هم زهر است و هم پادزهر . تریاک در سوءمصرف ویرانگر است و اگر در دست حکیم حاذق باشد قویترین داروی شفابخشی است که تاکنون بشر به خود دیده است . تریاک قدرتی شگفت انگیز در درمان اعتیاد دارد.
در کنگره 60 به مصرف کنندگان کرک گفته می شود که مصرف کرک خود را بلافاصله و به طور کامل قطع کنند و مصرف تریاک به میزان 300 میلی گرم در روز در 3 نوبت به صورت خوراکی همانند یک دارو شروع کنند و بعد از گذشت 3 روز مصرف تریاک به 600 میلی گرم در روز افزایش می یابد و سپس در پله های 21 روزه تا سقف 900 میلی گرم افزایش می یابد و از آن پس کاهش تدریجی و پله ای یا تیپر آن آغاز می شود و در ادامه به صفر می رسد. این پروسه 11 ماه زمان می خواهد و در این مدت ساختارهای جسمی مصرف کننده با کمک تریاک فرصت بازسازی خود را دارند و به تعادل می رسند. با توجه به اینکه تریاک یک پادزهر قوی و دارای قدرتمند ترین آلکالوییدهای دارویی به صورت طبیعی و غیر شیمیایی نظیر مرفین ، کدئین ، نارسئین ، کتامین ، پاپاورین و غیره  می باشد ، بهترین دارو برای پوشش عوارض ناشی از مصرف کرک می باشد. مصرف تریاک به صورت دارو و طبق برنامه ریزی دقیق در مدت 11 ماه و تیپر آن ، هم سیستم تولید کننده مواد شبه افیونی و مخدرهای طبیعی بدن را راه اندازی می کند و هم سیستم ایمنی بدن که توسط کرک به شدت تضعیف شده است را تقویت نموده و بهترین شرایط را برای بازسازی ساختارهای تخریب شده ، فراهم می کند.

رفرنس : اطلاعات و تجربیات مصرف کنندگان کرک
دپارتمان تحقیقات کنگره 60
مسافر علی خدامی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد